Contact Info / Websites

All 105 audio Reviews


VGO - Lord Woo Fak Fak VGO - Lord Woo Fak Fak

Rated 5 / 5 stars

Best Version Ever

This is the best recreation I've ever heard good job

10/10
5/5

hey can you put your new King Koopa battle on Newground's please that would be very cool



-Ambience of Space (Light)- -Ambience of Space (Light)-

Rated 5 / 5 stars

Cool

This is kinda like the mid point of a movie where the hero has lost badly but is slowly getting back on his feet

10/10
5/5


punk7890 responds:

Hmmm. I guess it does feel that way a bit.
Glad you liked it. :)


-Ambience of Space (Dark)- -Ambience of Space (Dark)-

Rated 5 / 5 stars

I'm shakeing in my spaceboots lol

This is really erry to the point of screaming keep it up
10/10
5/5


punk7890 responds:

Thanks!


Mario64 - Bowser's Domain Mario64 - Bowser's Domain

Rated 5 / 5 stars

KICK BOWSER'S ASS

perfect all the way enjoyable makes 8-bit a dream again keep up the good work man

10/10
5/5



Mario RPG - Opening Theme Mario RPG - Opening Theme

Rated 5 / 5 stars

Good

This is really good a few out of place beats but enjoyable every second keep up the good work



Mario Galaxy - Good Egg 8Bit Mario Galaxy - Good Egg 8Bit

Rated 5 / 5 stars

Super Mario Redemption

Wow this is a great 8-Bit remix of this song I love it keep up the good work and keep making good mario songs like this

100/10
500/5

Piece =D



PaperMario~Shadow Peach-Orch- PaperMario~Shadow Peach-Orch-

Rated 5 / 5 stars

Shadow Peach has a thirst for Blood

I hear this then the game and thought damn the game missed out on a good song you did really well, keep up the good work



little funny garden little funny garden

Rated 5 / 5 stars

Cool

It reminds me of a description scene in basically every anime keep up the good work.

10/10
5/5


People find this review helpful!

EarthBound - Hospital EarthBound - Hospital

Rated 5 / 5 stars

I've got a mushroom growing on my head

Wow this is a perfect remix of this theme love it keep up the good work

10/10
5/5



[dG] Masterius Opusisicus [dG] Masterius Opusisicus

Rated 4 / 5 stars

intresting

Liked the bass you should try doing the james bond theme

8/10
5/5


HandsomePete responds:

It could just happen. Maybe. Yea. I think I'm gonna do that. When I stop being lazy.